Actualitate Constanța Politică

Stelian Ion cere demiterea lui Măndilă. „A reușit să îngroape și mai mult numele a ceea ce ar fi trebuit să fie stațiunea-fanion a litoralului românesc“

Scris de 
 pe data 
17 iulie, 2023

Ca urmare a scandalului legat de noua siglă a stațiunii Mamaia, deputatul și președintele USR Constanța, Stelian Ion a lansat un mesaj public în care critică activitatea Organizației de Management al Destinației Mamaia-Constanța (OMD) și cere demiterea directorului George Măndilă.

„Singurul lucru pe care l-a reușit Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța (OMD) a fost să îngroape și mai mult numele a ceea ce ar fi trebuit să fie stațiunea-fanion a litoralului românesc.

Achiziții de sute de mii de lei, realizate în doar 5 minute într-o zi de sâmbătă, 80.000 lei pentru un logo luat de pe internet cu 9 euro, scandalul ce a dus la renunțarea acestei sigle și scuzele penibile lansate în spațiul public nu au făcut altceva decât să demaște și mai mult incompetența și impostura girate de PNL și primarul Vergil Chițac.

Șeful OMD, George Măndilă, consilierul personal al primarului Chițac, fost consilier județean și, bineînțeles, membru PNL, care i-a găsit această sinecură politică, nu mai are ce căuta în funcție. Solicit consiliului director al OMD demiterea acestui pesonaj care, într-un timp record, a reușit să arate că este un impostor, incapabil de o asemenea responsabilitate.“, a transmis Stelian Ion.

Amintim că Organizația de Management al Destinației Mamaia a lansat, vineri 16 iulie, noua identitate turistică a stațiunii Mamaia, cu logo, slogan și alte elemente specifice de identificare. Noul brand a fost votat de AGA și Consiliul Director al Organizației de Management al Destinației Mamaia. Procesul de creație a fost asigurat de o agenție de publicitate din Cluj, în baza unui contract în valoare de 16.000 de euro.

La scurt timp după lansare, în mediul online au apărut, însă, dovezi care arătau că logo-ul propus de agenție și votat de specialiștii constănțeni este similar cu cel al unui hotel din Spania.

Autoritățile locale susțin că, de fapt, logo-ul ar fi costat doar 800 de euro, iar restul banilor din contractul de 16 mii de euro ar fi fost alocați de firma contractată pentru alte servicii. Potrivit publicației dobrogealive.ro, firma vizată, din Cluj Napoca, a recunoscut că a descărcat imaginea de pe o platformă online.

Actualitate