Nu e glumă! Wizz Air vinde la bordul avioanelor mămăligă cu brânză la plic
Ce poate fi mai frumos decât să te afli la 10.000 de metri altitudine și să servești o mămăligă caldă cu brânză? Ei bine, nu e glumă, fiindcă Wizz Air, una dintre cele mai populare companii aeriene în Europa și de departe preferata românilor, a introdus în meniul de la bord celebra mămăligă.
Wizz Air surprinde pasagerii, începând de zilele trecute, cu o noutate culinară: „mămăliga” la plic. Aceasta poate fi achiziționată la bordul aeronavelor pentru suma de 2,5 euro, fiind o opțiune neobișnuită pentru pasageri, informează g4food.ro.
Mămăliga la plic, vândută sub denumirea de „cheese polenta” în meniul companiei, este o variantă rapidă și ușor de pregătit a preparatului tradițional românesc.
Wizz Air pare să se bazeze preferințele pasagerilor săi din România și din alte regiuni unde „polenta” este populară. Introducerea acestui produs la bord vine într-un context în care companiile aeriene caută să diversifice ofertele de catering și să creeze experiențe personalizate pentru clienții lor.
La prețul de 2,5 euro, „polenta cheese” la plic se alătură altor produse din catalogul companiei aeriene, cum ar fi sandvișurile, pastele carbonara sau noodle soup, disponibile în timpul zborurilor.
- Wizz Air