Neversea a lansat campania „SOS Cazino” ce are ca scop reabilitarea clădirii simbol a Constanței
Organizatorii festivalului Neversea alături de Primăria Constanța demarează astăzi campania „S.O.S Cazino”, prin care doresc să pună în valoare clădirea simbol a Constanței, contribuind la procesul de renovare și conservare a clădirii.
„Pe lângă festival și pe lângă ceea ce oferim în cele patru zile, noi credem și în amprenta pe care vrem să o lăsăm în comunitate, dincolo de perioada festivalului. Ne-am dorit să fim inițiatorii dar și catalizatorii unei campanii care să pună în valoare orașul Constanța, iar obiectivul ales în acest sens este una dintre clădirile simbol ale României, Cazinoul din Constanța. Toți cei pe care îi leagă o amintire de această splendidă clădire pot contribui și împreună o putem salva”, a afirmat Edy Chereji, Director de Marketing și Comunicare Neversea.
Potrivit inițiatorilor campaniei, prima etapă din proiectul de reabilitare a Cazinoului care va începe la sfârșitul lunii septembrie este conservarea, lucrările urmând a fi finalizate pe 14 noiebrie 2018.
„Vreau să le mulțumesc celor de la Neversea pentru implicare dar și persoanelor publice care au crescut în Constanța și care susțin această campanie. Sper ca prin ceea ce se naște astăzi, să reușim să atragem lângă noi cât mai mulți sustinători ai proiectului de salvare, conservare, restaurare și, în final, de redare a acestui simbol, Constanței și României”, a declarat primarul Constanței, Decebal Făgădău.
Și Kaufland România susține inițiativa Neversea, compania făcând o donație importantă în cadul campaniei, de10.000 de euro.
„La Kaufland România urmărim cu atenţie provocările cu care se confruntă societatea românească şi acţionăm ca un partener de încredere, responsabilitatea socială fiind parte din ADN-ul companiei noastre. Dorinţa noastră este ca prin aceste investiţii să schimbăm vieţile românilor în mai bine, să aducem speranţă acolo unde aceasta lipseşte.
Cazinoul din Constanța este un simbol al litoralului românesc și al acestei ţări. Impresionaţi de povestea fascinantă a monumentului, ne-am decis să ne implicăm în conservarea clădirii. Kaufland România vă asigură: puteţi conta pe noi, vom fi aici şi mâine să consolidăm, să clădim, să ne bucurăm împreună de rezultate”, a declarat Katharina Scheidereiter, CSR Manager Kaufland România.
Campania S.O.S Cazino, susținută de persoane publice care s-au născut și crescut la Constanța, precum Alexandra Stan sau Matei Dima, se desfășoară în parteneriat cu MAINSTAGE-THE AGENCY și este o invitație către toți românii care vor să contribuie la salvarea clădirii monument, fiecare dintre ei putând să facă donații în acest sens pe site-ul www.neversea.com/sos-cazino, până la 1 noiembrie 2018. Suma strânsă de cetățeni va fi ulterior dublată de către organizatorii Neversea.