Actualitate

Kaufland va taxa clienții pentru pungile de la raionul legume-fructe

De la 1 octombrie, Kaufland România a introdus în magazine pungi biodegradabile compostabile la raioanele de legume – fructe, vitrina cu servire asistată, produsele care se vând vrac şi raionul de pâine. În schimb, fiecare pungă îi va costa pe clienţi 0,10 lei, informează adevărul.ro.

Scris de 
 pe data 
1 octombrie, 2019

De la 1 octombrie, Kaufland România a introdus în magazine pungi biodegradabile compostabile la raioanele de legume – fructe, vitrina cu servire asistată, produsele care se vând vrac şi raionul de pâine. În schimb, fiecare pungă îi va costa pe clienţi 0,10 lei, informează adevărul.ro.

„În acest mod, Kaufland lansează o invitaţie către clienţi de a limita utilizarea excesivă a pungilor de unică folosinţă, fie ele şi biodegradabile, şi de a contribui prin acest gest la demersurile de a proteja mediul înconjurător”, anunţă compania. Kaufland îi încurajează astfel pe clienţi să folosească cât mai puţine pungi, în mod responsabil, limitând irosirea lor, să vină cu punga de acasă şi să reducă astfel cantităţile de deşeuri generate.

Pe lângă pungile biodegradabile, Kaufland România a listat şi o alternativă specială pentru clienţi: săculeţi reutilizabili pentru cântărirea produselor de la raionul legume-fructe. Săculeţii vor putea fi achiziţionaţi la preţul de 5,99 lei, pachetul cu 2 bucăţi.

Estimările companiei arată că prin introducerea acestor măsuri în magazine, cantitatea de plastic de unică folosinţă, nereciclabil, este redusă cu 40 de tone de ambalaje/lună.

„Fiind oferite în mod gratuit atâta timp, ne-am consolidat obiceiul de a considera pungile de unică folosinţă fără valoare şi de aceea să le folosim excesiv, să le irosim, fără să ne gândim că ele au un impact de mediu. Generăm foarte multe deşeuri şi este timpul să ne schimbăm obiceiurile la cumpărături. Am listat pungi biodegradabile, însă suntem prima reţea de retail care nu le va oferi gratuit, din dorinţa de a limita irosirea lor şi a transmite clienţilor un mesaj de responsabilitate”, declară Valer Hancaş, Director Comunicare şi Corporate Affairs Kaufland România, citat de Adevărul.

Actualitate