Fashiondays și-a pus clienții în cap cu țepele de Black Friday. Sute de sesizări, compania a șters comentariile
După valul de critici privind așa-zisele promoții de Black Friday, Fashiondays a decis să șteargă comentariilor clienților de la Facebook.
Fashiondays a dat astăzi startul promoțiilor de Black Friday, anunțând reduceri de până la 80%. În realitate, nu doar că produsele nu erau reduse considerabil, cum promitea compania, ci multe dintre ele erau chiar mai scumpe decât în urmă cu o săptămână.
De asemenea, majoritatea articolelor la promoție promovate de Fashiondays erau cu mult mai scumpe decât prețurile practicate de site-urile concurte pentru produse identice.
Comentariile și mesajele de nemulțumire au început să curgă pe pagina de Facebook a Fashiondays încă de la prima oră. Cu exemple, cu imagini, clienții reclamau înșelăciunea și bătaia de joc. Răspunsul companiei a fost unul promt: a șters sau a ascuns comentariile negative.
Așa se face că din 40 de comentarii postate în doar o oră, au mai rămas… 4, restul fiind ascunse. De asemenea, numeroase mesaje au fost șterse, clienții reclamând inclusiv politica de cenzură impusă într-un spațiu virtual public, cum este Facebook.
Iată o parte dintre mesajele clienților, înainte de a fi interzise de Fashiondays:
Oficialii Autorității Naționale de Protecția Consumatorului susțin că prețul produselor aflate la reducere trebuie să fie mai mic decât cel practicat în ultima lună. Recomandă și verificarea prețului în cadrul mai multor magazine.
În acest an – în timpul campaniilor de Black Friday vor fi reduceri în principal de 40% – 50% la sută, spune directorul executiv al Asociației Magazinelor Online, Cristian Pelivan: „Sunt și reduceri la extremele celelalte, de exemplu, spre 70%-90% unele. Sau și mai puține, de 10%-20%”.
- black friday
- fashiondays