„Este pur și simplu jaf!“. Ofertă ENEL venită cu un preț mai mare decât cel afișat pe site-ul companiei
Atenție la ofertele Enel! Altul este prețul afișat pe site și altceva primesc oamenii în plic. Un client al distribuitorului de energie electrică a primit o ofertă de contract ce afișează un preț cu 23% mai mare decât cel publicat în aplicația companiei.
Un client Enel, al cărui contract expiră pe 25 noiembrie 2021, a solicitat o ofertă cu noile condiții economice, pentru abonamentul „Enel Fix Online“, raportându-se la prețurile afișate pe aplicația companiei, informează Liberatea.
Oferta publică disponibilă în acest moment în cazul Enel este de 0,406 lei/kWh. Cu toate acestea, clientul a primit o fertă cu mult peste cea prezentată în aplicație – o diferență de 23% între aceasta și cea propusă de Enel.
„Preţul kilowatului este dublu, iar preţul abonamentului zilnic este mai mare cu peste 35%. Este pur şi simplu jaf!“, a spus clientul, potrivit sursei citate.
Potrivit ofertei, preţul energiei electrice va fi majorat, începând din luna noiembrie, de la 0,244 lei/kWh la 0,500 lei/kWh (fără taxe și accize), în timp ce abonamentul zilnic este majorat de la 0,22 lei/zi la 0,35 lei/zi. Noile preţuri vor intra în vigoare dacă, timp de o lună de la primirea ofertei, consumatorul nu notifică furnizorul că nu este de acord cu oferta şi că este dispus să renunţe la serviciile companiei.
„Vă mulțumim pentru drumul parcurs împreună și vă asigurăm că pe viitor vă vom oferi aceleași servicii de calitate cu care sunteți obișnuiți“, se arată în mesajul electronic primit de abonatul Enel.
Citește articolul complet și explicația dată de reprezentanții ENEL pe Libertatea.ro
- ENEL
- energie electrica
- oferta Enel