eMag a făcut 900 milioane lei de Black Friday. Cei mai mulți clienți din București și Constanța
Clienţii eMag au comandat, de Black Friday 2024, produse în valoare de aproape 900 de milioane de lei într-o singură zi, iar circa un sfert (24%) din totalul vânzărilor în rate au fost realizate prin serviciile de plată flexibile, arată datele retailerului online, într-un comunicat de presă citat de Agerpres.
Potrivit sursei citate, la cea de-a 14-a ediţie de Black Friday la eMag, peste 647.000 de clienţi au comandat 3,2 milioane de produse în valoare totală de 896 milioane de lei, în creştere de 22% faţă de anul trecut, cu mult peste estimările iniţiale.
De asemenea, cei 13.200 de selleri din Marketplace, care au avut oferte în eveniment, au înregistrat vânzări cu 30% mai mari, de la un an la altul.
În topul categoriilor de produse comandate se regăsesc: Produse cosmetice, suplimente şi îngrijire personală (615.000), Băuturi, băcănie, hrană pentru animale şi curăţenie (706.000), Jucării şi articole pentru copii (399.000), Laptopuri, IT, birotică şi papetărie (144.000), TV, audio-video, gaming şi cărţi (98.000), Electrocasnice mici (162.000), Fashion şi sport (113.000) şi Mobilă & casă (210.000).
Conform datelor centralizate de către retailer, clienţii care au plasat cele mai mari comenzi ca valoare sunt din Bucureşti, urmaţi de cei din Constanţa, Dolj, Bihor şi Giurgiu.
- black friday 2024
- eMag
- emag black friday