Despre acest logo, Măndilă, președintele OMD, spune că reprezintă „spiritul avangardist al stațiunii Mamaia“
Concursul lansat de Organizația de Management al Destinației (OMD) Mamaia Constanța a ajuns la final, câștigător fiind desemneat Andrei Pașa.
Președintele OMD, George Măndilă, susține că sigla aleasă de juriu „reprezintă spiritul avangardist al stațiunii, explozia de tinerețe și de distracție.“
„Nu întâmplător, suntem polul distracției de pe litoralul românesc!“, spune Măndilă. „În zilele următoare, în urma ultimului feedback autorul propunerii câștigătoare va rafina în detaliu această variantă, va asocia un slogan și va crea manualul de identitate vizuală, unde vor fi incluse foarte multe variante și declinări. Într-o viitoare comunicare publică vom prezenta întregul manual, varianta finisată a logo-ului și sloganul”.
Amintim că, anul trecut, OMD a fost implicată într-un amplu scandal public după ce lansa un nou logo pentru Mamaia similar cu cel al unui resort din Spania. Sigla copiată fusese realizată de o firmă din Cluj în baza unui contract de 16.000 de euro. Autoritățile locale au susținut că, de fapt, logo-ul ar fi costat doar 800 de euro, iar restul banilor din contractul de 16 mii de euro ar fi fost alocați de firma contractată pentru alte servicii. Ulterior, firma vizată a recunoscut că a descărcat imaginea de pe o platformă online.
Citește și:
- George Mandila
- Logo Mamaia
- Mamaia
- OMD
- sigla Mamaia