Sănătate

Conducerea Spitalulul Județean Constanța consideră că mâncarea din imagini e „conformă“

După ce, atât săptămâna trecută, cât și marți, 4 iunie, în mediul online au circulat imagini cu mâncarea servită în Secția de Pediatrie a Spitalulul Județean Constanța, administrația unității a reacționat printr-un comunicat în care transmite că nu sunt probleme și că mâncarea „este conformă“.

Scris de 
 pe data 
5 iunie, 2019

Săptămâna trecută o mamă al cărui copil era internat în Spitalul Județean de Urgență Constanța a publicat pe Facebook o fotografie cu mâncarea primită în unitatea medicală.

Mâncare pentru un copil bolnav: 2 crenwusti reci și o banană stricată“, este mesajul ce însoțea fotografia. Femeia a mai adăugat că micul dejun a fost servit la ora 11.00. Imaginea a fost preluată și de noi, într-un articol ce a fost distribuit de peste 9.000 de persoane.

În cursul zilei de ieri, o altă fotografie cu mâncarea servită unui alt copil internat la Secția de Pediadrie a spitalului a devenit virală pe internet.

Iată reacția conducerii Spitalului Clinic Județean de Urgență “Sfântul Apostol Andrei” Constanța:

„La cazul semnalat în seara de 04.06.2019, sunt făcute următoarele precizări: 

– cina, care a constat în cartofi natur cu brânză 200/150 gr și ceai cu lămâie, a fost pentru meniul comun și cel al aparținătorilor;
– pacienții cu regim special au primit, în funcție de recomandări, alte meniuri (ex. dovlecei gratinați cu brânză de vaci, ceai de lămâie și o prăjitură, după caz, sau cartofi natur cu brânză de vaci, ceai cu lămâie, pâine și piept de pui); 
– în cauză, aparținătorul a primit meniul comun, iar pacientul a avut meniul format din dovlecei gratinați cu brânză de vaci. 

În urma anchetei interne demarate, s-a stabilit că produsele erau conforme, în termen și fără modificări ale gustului. Meniurile au fost întocmite de un asistent dietetician, în funcție de recomandările medicului curant. În cadrul comisiei de nutriție întrunite astăzi s-a stabilit ca medicii nutriționiști din SCJU să monitorizeze îndeaproape meniurile întocmite de asistentul dietetician.  
Feedbackul pacienților este foarte important pentru noi, de aceea rugăm atât pacienții cât și aparținătorii să sesizeze problemele cu care să confruntă, fie prin reclamații depuse la Registratura Spitalului, fie să completeze chestionarul de satisfacție care le este înaintat sau pe care îl pot găsi pe site-ul www.spitalulconstanta.ro, la următoarea adresă: http://www.spitalulconstanta.ro/chestionare/chestionar-de-evaluare-a-satisfactiei-pacientului/„, au transmis reperezentanții unității medicale.

Actualitate