CNA apără reclama enervantă de la Jumbo: „Nu ai ce să reproşezi. Şi copiii sunt enervanţi“
Ca urmare a mai multor reclamaţii primite, în care reclama de la Jumbo este catalogată ca fiind „derajantă” sau „tortură psihică”, Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a transmis că spotul nu încalcă legislaţia audiovizualului.
Potrivit Paginademedia.ro, membrii CNA au analizat spotul publicitar al Jumbo şi au concluzionat că acesta nu încalcă egislaţia audiovizuală.
„Va rog din suflet opriţi reclama cu Jumbo. Deranjează foarte tare neurologic, ţineţi cont ca sunt copii cu dereglări mintale care aud aceasta reclama, si sunt deranjaţi foarte mult!”, se transmite într-una dintre reclamaţiile făcute la CNA.
Membrul CNA, Mircea Toma a declarat că nu are nimic de reproşat, adăugând că şi copiii sunt enervanţi.
„Nu ai ce să reproşezi. A fost o soluţie care pentru unii e enervantă, dar să ştiţi că şi copiii sunt enervanţi. Ar trebui întrebaţi copiii cum li se pare reclamă. Funcţia şi-o îndeplineşte spotul”.
Reclama a fost discutată şi de Consiliul Român al Publicităţii (RAC), aşa cum se întâmplă în mod normal în cazul unui spot reclamat.
Organizaţia, la rândul său, „nu a constata elemente care ar putea afecta psihic un consumator mediu”.
Articol complet AICI.
- CNA
- Jumbo
- reclama Jumbo
- spot publicitar Jumbo