Constanța

Brandurile globale și destinațiile multifuncționale definesc succesul companiei IULIUS în anul 2024

Iulius Town
Scris de 
 pe data 
9 decembrie, 2024

Transformarea orașelor și adaptarea la nevoile comunităților reprezintă pilonii care definesc strategia companiei IULIUS în 2024. Într-un interviu acordat publicației Bursa, Sebastian Mahu, Head of Asset Management al companiei, a vorbit despre proiectele de regenerare urbană din Constanța și Cluj-Napoca, precum și despre inițiativele care au transformat mallurile în destinații multifuncționale. Acesta a subliniat importanța diversificării mixului de chiriași, atragerea unor branduri internaționale de renume și organizarea unor evenimente culturale și de divertisment care să completeze experiența vizitatorilor.

„Mallurile nu mai sunt doar spații pentru cumpărături, ci locuri unde oamenii vin pentru a experimenta ceva nou, pentru a socializa și pentru a petrece timp de calitate. Strategia noastră este să creăm destinații care să îmbine componentele comerciale, culturale și de relaxare”, a explicat reprezentantul IULIUS. Ca dovadă a succesului de care se bucură aceste formate, Sebastian Mahu spune că, la nivel de grup, anul acesta, vânzările au crescut cu 7%, iar traficul cu 5%, demonstrând succesul strategiei de adaptare la nevoile clienților și partenerilor.

Privind spre viitor, compania își continuă expansiunea printr-o strategie axată pe extinderea unora dintre proiectele existente și dezvoltarea unor noi investiții.

„Fiecare proiect din portofoliu este conceput să evolueze odată cu orașul și să răspundă cerințelor comunității. Investim constant în modernizare, sustenabilitate și inovație pentru a asigura relevanța și atractivitatea acestora pe termen lung,” a declarat Sebastian Mahu, Head of Asset Management al companiei.

Iulius Town Timișoara

Prin dezvoltarea urbană din Constanța, IULIUS continuă să transforme spațiile neutilizate în noi puncte de reper pentru dezvoltare, iar orașul portuar marchează un nou capitol în această viziune, printr-un proiect de anvergură, care va redefini peisajul urban al orașului și rolul său ca pol economic și cultural în regiunea Dobrogei.

Dezvoltat pe platforma Nord a companiei Oil Terminal, acest demers va converti o zonă industrială inactivă de peste un deceniu într-un spațiu multifuncțional, cu impact semnificativ asupra dezvoltării Constanței.

„Este un proiect unic prin amploare și impact, care va repoziționa Constanța pe harta națională și internațională ca destinație economică și turistică. Vom transforma o zonă industrială într-un spațiu modern și verde, ce va deveni un punct de atracție pentru întreaga regiune”, a declarat Sebastian Mahu pentru publicația Bursa.

Cu o suprafață de 38 de hectare, proiectul va integra birouri premium, spații comerciale diverse, facilități educaționale și culturale, alături de parcuri generoase amenajate cu arbori maturi aclimatizați, asigurând un mediu urban verde încă din prima zi.

Evenimente și experiențe noi

Pentru a îmbogăți oferta din proiectele sale, Iulius a implementat și în acest an inițiative culturale și activități care s-au bucurat de o apreciere deosebită din partea publicului. În 2024, rețeaua Iulius a fost gazda unor expoziții de artă digitală imersivă, în parteneriat cu MINA, cel mai mare centru de artă new media din Europa de Sud-Est. Aceste expoziții au fost itinerante, fiind găzduite la Iulius Mall Cluj, Palas Campus și Iulius Town Timișoara, atrăgând mii de vizitatori. Sebastian Mahu consideră că „experiențele sunt o parte esențială a modului în care mallurile devin mai mult decât simple spații comerciale. Acestea trebuie să fie locuri unde clienții pot să se relaxeze, să descopere ceva nou și să petreacă timp de calitate alături de familie sau prieteni.”

Zonele de dining și divertisment au continuat să fie și ele o prioritate pentru Iulius. Spre exemplu, la Iulius Town Timișoara, peste 50 de locații HoReCa oferă o diversitate de opțiuni, iar spațiile de relaxare, cum ar fi parcurile integrate în foarmatele mixte, au fost gazdele unor evenimente speciale, de la festivaluri culinare, la proiecții de filme în aer liber.

Iulius Town

Diversificarea mixului de chiriași și noi branduri internaționale

Strategia Iulius în 2024 s-a concentrat pe diversificarea mixului de chiriași, aducând branduri de referință în rețeaua sa. Printre cele mai notabile realizări se numără deschiderea primului magazin Primark din afara Bucureștiului, la Iulius Town Timișoara și lansarea Lefties, cel mai mare Digital Store din portofoliul Inditex din România. Ambele inițiative au marcat cele mai mari tranzacții de leasing din acest an, consolidând poziția companiei drept un partener preferat pentru branduri internaționale.

„Mallurile trebuie să ofere mai multe oportunități de a experimenta și de a face lucruri. La Iulius Town, am fost preocupați să avem o componentă completă de shopping, dar și o proporție mare și variată de restaurante, cafenele, locații pentru sport, wellness și divertisment,” a declarat Sebastian Mahu pentru Bursa, explicând succesul strategiilor de adaptare a ofertei pentru nevoile diverse ale clienților.

Actualitate