Actualitate Social

Acum puteți face sesizări la Protecția Consumatorilor și prin WhatsApp

Începând de luni, 7 februarie, oricine din țară poate folosi aplicația de mesagerie WhatsApp pentru a face sesizări la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor.

Scris de 
 pe data 
7 februarie, 2022

Numărul de telefon, la care puteți trimite mesajele către Protecția Consumatorilor prin aplicația WhatsApp, este 0790219551.

Pe acest număr pot fi trimise doar mesaje text și imagini foto. Puteți sesiza nereguli cu caracter de urgență în raport cu respectarea drepturilor consumatorilor, de pe întreg cuprinsul țării.

Pfi făcute sesizări despre primirea unor facturi foarte mari, nereale, la energie electrică și gaze naturale, cazuri de debranșări, pentru neplată a unor facturi greșite la energie încă necorectate, precum și situații urgente care pun în pericol sănătatea consumatorilor.

Comisarii ANPC vor selecta, dintre toate mesajele urgente primite de la consumatori, care sunt acelea care se află în competența legală de soluționare a instituției și le vor da curs.

Mesajele trimise pe numărul special nu înlocuiesc reclamațiile realizate în mod curent.

Primirea reclamațiilor de la consumatori se face la sediile Comisariatelor Judeţene pentru Protecţia Consumatorilor sau la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti, în funcție de raza teritorială în care își desfășoară activitatea operatorul economic reclamat.

Reclamaţiile se fac în format scris – transmise prin poștă -, în format electronic sau se depun personal, pentru souționarea acestora urmându-se procedura prevăzută de lege

Formularul de reclamație online,se află pe site-ul instituției, la linkul: http://reclamatii.anpc.ro/Reclamatie.aspx

Actualitate